07 d’agost 2008

Vull pa

Vull pa
Vull pa ... francès.

2 comentaris:

Antaviana ha dit...

Hola,

Deu fer una mica més de dos anys que segueixo el vostre blog gastronòmic, a partir del qual vaig saltar a aquest. Us vaig descobrir un dia que buscava una recepta per fer magdalenes, i des de llavors me n'he convertit en una visitant més o menys habitual. És un blog fantàstic, amb uns enllaços interessantíssims, amb unes receptes explicades de forma entenedora i que SEMPRE surten bé. Mai no m'havia atrevit a escriure cap comantari, em sentia més còmode vigilant des de la banda, sense dir res. Però avui m'ha vingut de gust explica-vos tot això. també vull dir-vos que teniu un fill preciós, amb una intensa mirada riallera i amb unes galtes fantàstiques per petonejar. Un consell de mare a pares: aprofiteu-vos-en i feu-li molts petons!

Fins la propera.

Ro ha dit...

Moltes gràcies Antaviana, ens agrada molt que hagis fet les receptes i t'agradin. Pots fer comentaris quan et vingui de gust.

I al Roc, bé que l'omplim a petons (ara rai que ens deixa i a més ens en fa!). Les galtes les deu tenir així de tants que en rep.

Fins la propera, torna quan vulguis, és casa teva!