04 de setembre 2006

Un ewok!

Un ewok badaloní
Ahir al matí, després de comprar el diari i llegir-lo còmodament asseguts a la plaça de la Vila de Badalona, vam trobar sobresaltats aquest pobre ewok empresonat darrera d'un aparador, com si d'una mercaderia qualsevol es tractés. No cal dir que farem una queixa formal -la llei empara tots els animals- i demanarem a la Generalitat que la pobra bèstia sigui alliberada. Més encara si tenim en compte que l'animaló en qüestió està confinat en una infecta botiga freakie a escassos metres del mar, el seu hàbitat d'adopció.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

TIO EMILIO! TIO EMILIO!
vente a los Mundet conmigo que hay una reserva de ewoks.

Anònim ha dit...

Ru-Ro que raritos que sou! que feieu a una botiga de los frikis?? Això és el que enteneu per fotografiar la natura en el seu estat més salvatge? fotografieu un putu extraterrestre disecat!! el jefe de la ufologia de Barcelona estaria molt interesat en aquest descobriment.

Anònim ha dit...

Aquesta merda de "codígo" que s'ha de posar no em deixar entrar el meu comentari!

No teniu cor! Com és que no vau trencar l'aparador per salvar al tio Emilio? Ara entec perquè l'Ewok de Mundet no rebia visites de familiars.

Aquest aparador és equiparable a quan a Banyoles mostraven el seu negre... i vusatrus en sou còmplises! Quins pájarus!

Anònim ha dit...

Uaaaaala ka fooooooooooooort!

Un ewok prasuné i no vau fer res! Jo el vaig conèixer 1 minut i ja era amic meu de tota la vida. Uigh! quina feina que hi ha al matí i qué bé que és viu al cap de setmana. Uaaala ka fort ja sabeu la notísia bomba... no treballaré mai per la tarda i faig les hores extres que em surten del xirri!

Ja,ja,jar! No veig al Ru com a pare!

Grrrr! el seu préstec s'ha finalitzat amb èxit.. Bruu! uaaala a fooort: data de devolució 15/07/07 això si pel matí brrrr.

Anònim ha dit...

Ejcolteu!
Haurieu de permetre que el tio Emilio tornés al seu hàbitat natural. Segur que la Pili us ho agrairia amb molts lotes ...
Per cert, ja he vist "Perdidos"!!! i m'han dit que la 2a temporada comença el 13 de setembre, merda! em coincideix amb invasió, joer!

Ru ha dit...

El tio Emilio està molt bé on està, a disposició del primer freakie que vulgui endur-se a casa un ewok de mida natural, que sempre fa més companyia que un orc del Senyor dels Anells.

Raki, estem en disposició de passar-te els dos següents discos, capítols 5-12. Quin estrès, els hem de veure a mesura que es van descarregant i ara mateix no en tenim cap!

Ru ha dit...

Pavlito, el código no té per objectiu filtrar comentaris de malintencionats -a les proves em remeto, fins i tot les màquines d'autopréstec, prèvia identificació, deixen comentaris-, sinó evitar que la merda d'spam arribi fins aquí. Paciència... Si et consola, nosaltres també els hem de posar.